22.12.12

22.12.12

Saturday, April 18, 2009

being at home is like in heaven!




yeah! i'm home afta 2 weeks x blk umah... mish home.... uwaaaaaa tp my babe, akim, dh tdo... kaco die pon die x bgun! huhu urm, yeah 3 papers dh over... 2 left.. x sbr giler nk abes xam!!! best tp immuno killer paper last skali... lps abes je paper 2, i'm going 2 langkawi... holiday wif ma fwenzzz... umph bestnya...




tensen ngan batok yg lama giler x abes2... since g ulu bendul smpai skrg x abes2.. haha diorg kata sbb aku berendam lma sgt... i admit.. tp, x kan sbb 2 kot... yg geram, 2 botol ubat dh abes... first bena expectorant yg icik bagi n second, ubat cap ibu n anak yg zizi blikan...... haha nk cite pasal ubat yg zizi blikan ni... sgt lawak....




stat mula2 aku geram ngan batuk smpai sakit dada n muscle perut pon sakit.. so, aku mintak tlg die blikan ubat sbb aku x de transport nk bli kat luar... dh la hari ujan... sian la plak kat die nk g bli ujan2 ni... tp dlm ms sejam je, die kata die dh bli.. die pon bg ubat 2 kat aku kat bwh wing... hahaha tgh2 borak 2, tetibe die kata 'x nak tny ke zizi bli ubat ni kat mana?'.. aku yg tepinga2 pon tny la die blk ' kat mana?' skali de kata 'tu, koop atas tuh!' uwaaaaaaa aku pon menjerit malu la..... hahaha nang beberapa hari aku di ejek oleh bdk2 umah.. adoyai ntah pape! nseb bek ngan zizi je pon. haha tp resultnya smpai skrg x abes2 lg batuk ni...




bdk2 umah aku plak jd nurse. aku x leh lnsg minum air sejuk, n mandi kne mndi ptg, mndi air panas, minum air over 1600ml sehari... memcm lg la.. haha tp x sehat2 lg! uhuhu tp syg ar bdk umah! sgt menjaga aku! huhu i know they luv me..... =)

ni la insan2 yg menjaga ku di kala saket... hehehe


ni lak ms g ulu bendul... best3!

2 comments:

  1. hazzy gedik!
    btw..jd follower ku
    http://meetaan.blogspot.com/
    bru tukar url...so kena jd follower blek

    ReplyDelete